Психолог школи

Шипович Руслана Василівна

 

Стаж: 14 років

Освіта: вища, Прикарпатський університет ім. В.Стефаника

Кваліфікаційна категорія:  вища 

Вивчає питання:  "Вироблення життєвих цінностей, які засновані на ідеї творчості учнів; допомога у формування конструктивного цілепокладання"

Педагогічне кредо: "Допомагати іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини"

До відома батьків учнів Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Щоп'ятниці  психолог школи проводить індивідуальне консультування для батьків  

Місце занять: кабінет психолога (ІІ поверх)

З 10.00 по 14.00 

З 25 листопада по 10 грудня в стінах нашої школи проводиться щорічна Міжнародна акція

"16 днів проти насильства"

                                                                                                                                                                                                                  

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!

 

1. Для дитини ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слу­хаючи; спостерігаючи. Ваша дитина обов'язково говоритиме так, як ви.

2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілку­ються з нею, розмовляють. Виявляйте го­товність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувай­ терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладають­ся основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім'єю. Від сту­пеня раннього мовного розвитку залежати­ме подальший процес розвитку дитини в школі.

  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.;

5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та анти­патії. Поважайте її неповторність.

6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.

7. Забезпечуйте дитині широкі можли­вості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати,на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.

   8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовува­ти, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.

   9. Забезпечуйте всі можливості та умо­ви для повноцінної гри дитини.

Гра — це її провідна діяльність, це її ро­бота. Л.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготов­лена до навчання в школі».

  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких— 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам'ято­вування.

   11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам'яті, уваги, мислення. Для цього сьо­годні пропонується багато ігор, головоло­мок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

   12. Запровадьте для дитини вдома єди­ний режим і обов'язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.

   13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

   14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.

   15. Не завищуйте і не занижуйте само­оцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.

Увага!

 

Надаємо психологічну допомогу переселенцям.

 

Психологічна служба

Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

тел. 0997319012

         Поради психолога

1. Радійте життю. Цінуйте кожну його хвилину. Це безцінний  дар, святий і неповторний.

  2.        Не тримайте у собі зло. Зло руйнує людину.

   3.                  Якщо потрібно вказати людині на її помилки але не образити, то:

 

-         вказуйте на помилки лише віч-на-віч;

-         робіть це по-дружньому і з усмішкою;

-         зазначте, що подібних помилок припускаються й інші, що ви теж колись робили такі помилки;

-         розпочніть з похвали за роботу, яку працівник виконує добре;

-         покажіть йому як правильно треба виконувати роботу;

-         висловіть упевненість у тому, що працівник зрештою зуміє добре справитися з дорученою справою;

-         якщо можна, уникайте прямої критики;

-         подумайте, в даному разі критичні зауваження краще
висловити відразу, чи може пізніше, коли ці самі зауваження сприйматимуться спокійніше, з більшим розумінням і з меншим упередженням.

4. Піклуйтеся про колег і не давайте їх ображати. Бійтеся втратити       їх довіру, але не бійтеся бути вимогливим. 

5. Пам'ятайте, що в другій половині життя людина сама відповідає  за свою зовнішню красу . Старайтеся, щоб ваші думки, почуття і  вчинки, які завжди залишають слід на зовнішньому вигляді, були  благородні.

6.         Формула людського щастя проста: любима сім"я + улюблена робота.
Тому, прагніть, щоб вранці ви з радістю спішили па роботу, а ввечері з
такою ж самою радістю поверталися додому.

7.         Поважайте людей, не зупиняйтеся вчитись у них всього нового і не бійтеся ділитися своїм досвідом, адже отримує тільки той, хто віддає.

8.         Дотримуйтесь здорового способу життя, адже здорова людина має тисячі бажань, а хвора - лише одне.

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ЖОРСТОКОМУ ПОВОДЖЕННЮ З ДІТЬМИ

 

ØЗагальна декларація прав людини (1948р.);

ØЖеневська декларація прав дитини (7924р.);

ØКонвенція про права дитини (1989 р.);

ØСтокгольмська декларація та План дій проти комерційної сексуальної експлу­атації дітей (1996р.);

ØКонвенція про громадянсько-правові аспекти міжнародного викрадення дітей (1980р.);

ØДекларація прав дитини (проголоше­на Генеральною Асамблеєю ООН 20,11.1959р.);

ØСімейний кодекс України (/ січня 2004р.);

ØЗакон України «Про охорону дитинства» (2001р.);

ØЗакон України «Про попередження на­сильства в сім'ї» (2007 р.);

ØЗакон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім'ї» (2008р.);

ØНаказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 30.12.2010 р. №1312 «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної кампа­нії «Стоп насильству!» на період до 2015 року»;

Наказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 29.03.2011 р. № 292: «Про організацію .інформаційно-профі­лактичної роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми».

Відзначаємо Міжнародний день толерантності 

Проведено заняття за участю 10 класу

на тему

"Толерантність у нашому житті"