Психолог школи

Шипович Руслана Василівна

 

Стаж: 14 років

Освіта: вища, Прикарпатський університет ім. В.Стефаника

Кваліфікаційна категорія:  вища 

Вивчає питання:  "Вироблення життєвих цінностей, які засновані на ідеї творчості учнів; допомога у формування конструктивного цілепокладання"

Педагогічне кредо: "Допомагати іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини"

До відома батьків учнів Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Щоп'ятниці  психолог школи проводить індивідуальне консультування для батьків  

Місце занять: кабінет психолога (ІІ поверх)

З 10.00 по 14.00 

 

13 грудня 2015 року

Виступ на загальношкільних  батьківських зборах

 

на тему

батьківські збори 2015.pdf
Adobe Acrobat документ 1.6 MB

З 25 листопада по 10 грудня в стінах нашої школи проводиться щорічна Міжнародна акція

"16 днів проти насильства"

                                                                                                                                                                                                                  


До уваги батьків майбутніх першокласників!


Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 07.04.2005 року №204 "Про прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів" з травня поточного року проводиться первинний прийом та бесіда психолога з дитиною. 

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

-                заява на ім’я директора школи;

-                копія свідоцтва про народження дитини;

-                медична картка встановленого зразка.


ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!

 

1. Для дитини ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слу­хаючи; спостерігаючи. Ваша дитина обов'язково говоритиме так, як ви.

2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілку­ються з нею, розмовляють. Виявляйте го­товність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувай­ терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладають­ся основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім'єю. Від сту­пеня раннього мовного розвитку залежати­ме подальший процес розвитку дитини в школі.

  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.;

5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та анти­патії. Поважайте її неповторність.

6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.

7. Забезпечуйте дитині широкі можли­вості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати,на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.

   8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовува­ти, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.

   9. Забезпечуйте всі можливості та умо­ви для повноцінної гри дитини.

Гра — це її провідна діяльність, це її ро­бота. Л.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготов­лена до навчання в школі».

  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких— 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам'ято­вування.

   11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам'яті, уваги, мислення. Для цього сьо­годні пропонується багато ігор, головоло­мок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

   12. Запровадьте для дитини вдома єди­ний режим і обов'язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.

   13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

   14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.

   15. Не завищуйте і не занижуйте само­оцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.

Увага!

 

Надаємо психологічну допомогу переселенцям.

 

Психологічна служба

Плосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

тел. 0997319012

         Поради психолога

1. Радійте життю. Цінуйте кожну його хвилину. Це безцінний  дар, святий і неповторний.

  2.        Не тримайте у собі зло. Зло руйнує людину.

   3.                  Якщо потрібно вказати людині на її помилки але не образити, то:

 

-         вказуйте на помилки лише віч-на-віч;

-         робіть це по-дружньому і з усмішкою;

-         зазначте, що подібних помилок припускаються й інші, що ви теж колись робили такі помилки;

-         розпочніть з похвали за роботу, яку працівник виконує добре;

-         покажіть йому як правильно треба виконувати роботу;

-         висловіть упевненість у тому, що працівник зрештою зуміє добре справитися з дорученою справою;

-         якщо можна, уникайте прямої критики;

-         подумайте, в даному разі критичні зауваження краще
висловити відразу, чи може пізніше, коли ці самі зауваження сприйматимуться спокійніше, з більшим розумінням і з меншим упередженням.

4. Піклуйтеся про колег і не давайте їх ображати. Бійтеся втратити       їх довіру, але не бійтеся бути вимогливим. 

5. Пам'ятайте, що в другій половині життя людина сама відповідає  за свою зовнішню красу . Старайтеся, щоб ваші думки, почуття і  вчинки, які завжди залишають слід на зовнішньому вигляді, були  благородні.

6.         Формула людського щастя проста: любима сім"я + улюблена робота.
Тому, прагніть, щоб вранці ви з радістю спішили па роботу, а ввечері з
такою ж самою радістю поверталися додому.

7.         Поважайте людей, не зупиняйтеся вчитись у них всього нового і не бійтеся ділитися своїм досвідом, адже отримує тільки той, хто віддає.

8.         Дотримуйтесь здорового способу життя, адже здорова людина має тисячі бажань, а хвора - лише одне.

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ЖОРСТОКОМУ ПОВОДЖЕННЮ З ДІТЬМИ

 

ØЗагальна декларація прав людини (1948р.);

ØЖеневська декларація прав дитини (7924р.);

ØКонвенція про права дитини (1989 р.);

ØСтокгольмська декларація та План дій проти комерційної сексуальної експлу­атації дітей (1996р.);

ØКонвенція про громадянсько-правові аспекти міжнародного викрадення дітей (1980р.);

ØДекларація прав дитини (проголоше­на Генеральною Асамблеєю ООН 20,11.1959р.);

ØСімейний кодекс України (/ січня 2004р.);

ØЗакон України «Про охорону дитинства» (2001р.);

ØЗакон України «Про попередження на­сильства в сім'ї» (2007 р.);

ØЗакон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім'ї» (2008р.);

ØНаказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 30.12.2010 р. №1312 «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної кампа­нії «Стоп насильству!» на період до 2015 року»;

Наказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 29.03.2011 р. № 292: «Про організацію .інформаційно-профі­лактичної роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми».

Відзначаємо Міжнародний день толерантності 

Проведено заняття за участю 10 класу

на тему

"Толерантність у нашому житті"

Відгук на відеофільм

 

 

 «Чорно-біле кіно» (автор ідеї А. Жуковський, головний режисер проекту П.Кулінський, режисер постановник І. Мечик).

 

          Жителі Кузнецовська та Рівного створили спільний повнометражний соціальний проект про ворогів людського здоров`я– тютюнопаління, алкоголь, наркоманію, які перетворюють білий світ людини на чорне пекло.

           Автором  ідеї є Анатолій Жуковський, а знімальна група переважно складається із рівненських школярів та студентів.

          Фільм, насамперед, адресований молоді, яка стоїть перед вибором життєвого шляху. Автори фільму переконані, що "Чорно-біле кіно" стане хорошим відеопомічником педагогам, керівникам служби у справах дітей, співробітникам кримінальної міліції у справах неповнолітніх та просто українським батькам. 

          У Плосківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів учні та вчителі з цим відеофільмом познайомились зовсім недавно:  з  метою  профілактики  вживання підлітками психоактивних речовин, підвищення рівня усвідомлення негативних наслідків цього явища на класних годинах 8, 9-их, класів у онлайн режимі фільм  був переглянутий та обговорений.  Учні в колі однолітків,  класних керівників та психолога  поділились враженнями від переглянутого. Учасники  прийшли до висновку: вживання психоактивних речовин серед підлітків зумовлене тим, що певна частина учнівської молоді втрачає соціальні орієнтири, намагається дистанціюватися від реальності, отримувати лише матеріальні блага, виявляє страх перед майбутнім.

         Перегляд фільму підлітками сприяє не лише усвідомленню наслідків вживання ПАР, але і ризиків потрапляння у ситуації, які провокують їх вживання (підбурювання однолітків, примус, емоційний шантаж, вчинення протиправних дій тощо). Фільм пропонує молодій людині самій прийняти рішення, подаючи інформацію не у формі заборони, а як застереження, вказуючи на шляхи вирішення проблем, що виникають.

         Тому ми вважаємо доцільним і надалі проводити перегляд відеофільму

 «Чорно-біле кіно» не лише серед старшокласників, а й залучати до перегляду та обговорення цієї проблеми учнів молодших класів та батьківську громадськість.